24 Μαΐου 2008

Πού πας βρε Καραμήτρο;

Τριγυρνώντας σε ποικίλα ιστολόγια Ελλήνων και μη bloggers, προς αναζήτηση ιδεών και τέρψη οφθαλμών και πνεύματος, ανακάλυψα αρκετές αξιόλογες και αξιέπαινες δουλειές.Με σαφή προσανατολισμό , με πένα που σκοτώνει, με αστείρευτο χιούμορ..Αυτά που ξεχώρισα τα πρόσθεσα στα ''other blogs''.Η πρώτη μου σκέψη κατά την ανάγνωση των, ήταν το ''Που πας βρε Καραμήτρο με το mixer σου; Αναλύοντας όμως την σκέψη μου κατέληξα στο παρήγορο ''καθείς εφ'ω ετάχθη''.Μαλλον θα έχω κάποιο άλλο χάρισμα λοίπον.Ισως θα πρέπει να αφιερώσεις σημάντικό κομμάτι του είναι σου στο ιστολογείν..Ίδομεν.




Και κάτι που διάβασα πρόσφατα και θεώρησα ενδιαφέρον να το αναδημοσιεύσω. Το παρακάτω ποιήμα, γραμμένο από ένα παίδι στην Αφρική προταθήκε από τα Ηνωμένα Έθνη σαν το καλύτερο του 2006:

Όταν γεννιέμαι, είμαι μαύρος
Όταν μεγαλώσω, είμαι μαύρος

Όταν κάθομαι στον ήλιο, είμαι μαύρος
Όταν φοβάμαι,
είμαι μαύρος
Όταν αρρωσταίνω,
είμαι μαύρος
Κι όταν πεθαίνω, ακόμα
είμαι μαύρος.

Κι εσύ λευκέ άνθρωπέ..
Όταν γεννιέσαι, είσαι ροζ
Όταν μεγαλώσεις, γίνεσαι άσπρος

Όταν κάθεσαι στον ήλιο, γίνεσαι κόκκινος
Όταν κρυώνεις, γίνεσαι μπλε
Όταν φοβάσαι,
γίνεσαι κίτρινος
Όταν αρρωσταίνεις,
γίνεσαι πράσινος
Κι όταν πεθαίνεις,
γίνεσαι γκρι.

Και λες εμένα εγχρωμό;

3 σχόλια:

desa είπε...

πρέπει να ξέρεις το εξής : το ιστολόγιο είναι ένα παράθυρο του εαυτού σου στον έξω κόσμο. Το ανοίγεις εσύ όσο και όποτε θέλεις. όλα αυτά τα ωραιά ιστολογια που είδες ξεκίνησαν δειλά δειλά κάποτε όπως ακριβώς και εσύ. δεν είχαν τη μορφή που είδες από την πρώτη μέρα ούτε τόσα σχόλια απο την πρώτη ανάρτηση. αν συνεχίσεις να διαβάζεις και αφήνεις και σχόλια για να σε μαθαίνουν κάποια στιγμή θα φτάσεις εκεί που θέλεις.

desa είπε...

είχα πολύ καιρό να ακουσω τη μουσική του πρίζον μπρέικ. υπομονή μέχρι τον σεπτέμβριο.

babisabl είπε...

να σαι καλα ρε desa που με οπλίζεις με κουραγιο..Ι need it, οπως και τη συνέχεια του Prison..ματς-μουτς!