07 Ιουνίου 2008

True or false?


Έπειτα από πρόσκληση του αξιαγάπητου desa είπα να συμμετάσχω στο ενδιαφέρον blogοπαίχνιδο. Έχουμε λοιπόν 4 προτάσεις που αφορούν τη ζωή μου από τις οποίες μόνο μία είναι αληθής. Οι ανάγνώστες που ενδιάφέρονται αφήνουν ένα comment , μαντεύοντας την σωστή απάντηση.(όσοι απαντήσουν σωστά θα μπουν στην κλήρωση για 2 σετ πεντόλιτρων δοχείων ηλιελαίου μαζί με 2 μπουζί για καλύτερες καύσεις).
Ξεκινάμε:
1) Είμαι κάτοχος του 20% offshore εταιρείας με έδρα νησία Cook.
2) Είμαι πατέρας ένος αγορίου 14 μηνών από τον πρώτο μου γάμο.
3) Έχω δει κάθε επείσόδιο της σειράς 'FRIENDS' κατά μέσο όρο τουλάχιστον 8 φορές.
4) Ακολούθω αυστηρά τους κανόνες για υγιεινή διατροφή και τρόπο ζωής γενικότερα.

Να καλέσω με τη σειρά μου τους Αντώνη , Γιώργο Χ. και Φάνη Ξ.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

SIMAO 21.KALHMERA H APANTHSH STO KOYIZ EINAI EYKOLH ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΤΟ 50% ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3 ΕΤΑΙΡΙΩΝ,3ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥΣ ΓΑΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΔΕΙ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ ΑΠΟ 25 ΦΟΡΕΣ ΑΡΑ ΜΕΝΕΙ ΤΟ Δ.(Η ΕΚΔΗΛΗ ΧΡΗΣΤΗΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ-ΕΙΣ ΑΤΟΠΟ ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΜ)ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ΜΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΜΕΡΑ.ΓΛΥΚΙΑ Η ΖΩΗ ΚΑΙ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΜΑΥΡΙΛΑ

babisabl είπε...

Μου άρεσε η προσεγγιση σου και αποδεικνυεις οτι αν και με θεωρητικες σπουδές δεν ξέχνας καμία επιστήμη..
Δυστυχως το 4 απέχει παρασάγκας από την πραγματικότητα...