22 Φεβρουαρίου 2011

You 've not got mail..


Ράθυμος ο καπνός στροβιλίζεται πανω απο  κεφάλι μου, προσπαθώντας να μιμηθεί την κίνηση των σκεψεων μεσα στο κεφάλι μου.Σκορπιες χωρίς ειρμό και με μεγαλη θεματολογία σκέψεις γυρνανε σε κυκλική τροχία περιμένοντας καρτερικά ποτε θα επιλεγούν για επεξεργασία.

Και μέσα στο θολό και ημισκοτεινό δωμάτιο παρακαλάω για  ένα κομμάτι λόγου σου, ένα κομμάτι από σένα, έστω και εξ 'αποστάσεως  να διεγείρει τους νευρώνες, να ηλεκτρίσει την ασθενική μου ψυχοσύνθεση.  Όνειρό Όνειρο βραδιάς Αυγούστου;Τουλάχιστον θα μου μείνει η φαντασίωση, αναμεμιγμένη με τις αναμνήσεις που μου απλόχερα μου χάριζες, λειτουργώντας ως ένα βραχείας διάρκειας αναλγητικό.Απλά εύχομαι το σκηνικό να μην σου είναι γνώριμο , γιατί δυστυχώς τότε χάσαμε..

1 σχόλιο:

desa είπε...

ωραία ανάρτηση, αρκετά λογοτεχνική